آغاز فروش قطعات 55 میلیون تومانی گلبهار مشهد

مهندس محسن مومن عنبران کارشناس خرید زمینسلام به همه دوستان عزیز سایت مومن بام با مدیریت مهندس محسن مومن عنبران خوش آمدید. دوستانی که ما رو در چند ساله اخیر دنبال میکنند میدونن که فروش در سایت ما بصورت دائمی نیست. ما هر ماه یکی دو بار قطعاتی رو بعد از بررسی های اولیه و استعلامات لازم پس از اطمینان از صحت و درستی اسناد و استعلامات بصورت هکتاری خریداری میکنیم و روی سایت باز میکنیم.

در حال حاضر فروش قطعات 55 میلیونی با متراژ 250 بصورت نقد و اقساط رو روی سایت باز داریم که، فروش این قطعات تا یکشنبه آینده بیست و دوم آبان ماه 1401 روی سایت باز هست، این قطعات دارای سند تک برگ ملکی و در امتداد ضلع توسعه شهر جدید گلبهار مشهد هستند و یکی از بهترین گزینه های برای سرمایه گذاری میان مدت شما عزیزان هستند.

حتما سوالات زیادی برای شما وجود داره در مورد قطعاتی که در ماهواره تبلیغ میشه و یا قطعاتی که ارزانتر یا گرانتر از این قطعات هستند در مورد چرایی و چند و چون این سوالات و اینکه چرا قطعات 55 میلیون تومانی بهترین گزینه فعلی برای سرمایه گذاری در حومه شهر گلبهار مشهد هستند.

برای پیدا کردن پاسخ این سوالات با شماره زیر تماس بگیرید همکاران من آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند:

0513-891-0904

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
@MomenBam : پیج اینستاگرام کلیه حقوق متعلق به مجموعه مومن بام است
@MomenBam : کانال تلگرام
تماس : 09912510896